Premiera czwartego ze spotów, promujących kampanię „(Nie)Bądź miła”

Utworzono: 2017-12-06

16dni fc 200Między 25 listopada a 10 grudnia, w 180 krajach świata realizowana będzie największa akcja poświęcona tematowi przemocy wobec kobiet. Również i w tym roku w wydarzeniu udział weźmie Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” IPZ, która specjalnie na tę okoliczność rusza z kampanią „(Nie)Bądź miła”.

 

 

Nasza kampania „(Nie)Bądź miła” zwraca uwagę na różne postacie przemocy, której doświadczają kobiety od dzieciństwa do późnej starości – to przemoc fizyczna, psychiczna, ekonomiczna i seksualna.  Rodzice, otoczenie, partner, a w końcu dzieci i wnuki, oczekują od kobiet rezygnacji z przysługujących im praw, poświęcenia, „bycia miłą”. 

Na okoliczność kampanii przygotowane zostały 4 spoty, dotyczące różnych form przemocy, które spotykają kobiety w trakcie ich życia. Czwarty z nich znajdą Państwo tutaj

Projekt "(Nie)Bądź miła" jest współfinansowany przez m.st. Warszawa. Partnerem kampanii jest firma AVON, która od 2008 roku w ramach kampanii AVON Kontra Przemoc regularnie prowadzi działania na rzecz zapobiegania przemocy i wspierania jej ofiar.