KAMPANIA: "PRAWDZIWI MĘŻCZYŹNI NIE KUPUJĄ DZIEWCZYN"

Kategoria: Akcje, konferencje, kampanie
Utworzono: 2011-04-13

Jedno ze "złotych małżeństw" show-biznesu: Ashton Kutcher i Demi Moore prowadzą fundację, która walczy z dziecięcą prostytucją i handlem dziećmi. Do jej ostatniej kampanii zaprosili całą plejadę przyjaciół z Hollywood: od Justina Timberlake´a po Seana Penna.

Sean Penn prasuje kanapkę żelazkiem, Ashton Kutcher wącha swoje brudne skarpetki, a Bradley Cooper zalewa mlekiem pudło z płatkami śniadaniowymi. Do tego napisy "Prawdziwi mężczyźni umieją prasować", "Prawdziwi mężczyźni sami piorą swoje rzeczy", "Prawdziwi mężczyźni wiedzą jak zrobić posiłek". I Eva Longoria, która potwierdza, że jej gwiazdorscy koledzy naprawdę są "prawdziwymi mężczyznami".

Wszystko wyjaśnia się na końcu, gdy na ekranie pojawia się napis "Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn" (ang. "Real men don´t buy girls"). Seria klipów z tuzami show-biznesu to kampania fundacji DNA (Demi and Ashton Foundation) przeciw dziecięcej prostytucji i seksturystyce.

Nie siedzieć z założonymi rękami

Kutcher deklaruje, że szczególnie zainteresował się tematem po obejrzeniu dokumentu telewizji NBC o handlu dziećmi w Kambodży. "Zobaczyłem gwałcone dziewczynki i pomyślałem: Nie chcę żyć w świecie, w którym dzieje się coś takiego, a my siedzimy z założonymi rękami" - wspomina aktor.

Zachęca do wzięcia udziału w trzystopniowej kampanii: "Aby dołączyć wystarczy polubić naszą stronę na Facebooku, albo odwiedzić stronę fundacji".

Sławna żona Ashtona - Demi Moore - odbyła również podróż do Nepalu, w której towarzyszyła jej ekipa CNN, a której wynikiem będzie dokument poświęcony handlowi dziećmi w tej części świata.

Spoty akcji "Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn" zobaczyć m.in. tutaj.

Źródło: http://www.gazeta.pl/