REKLAMA, KTÓRA WZBURZYŁA KANADĘ

09.09.2011

Reklamę salonu fryzjerskiego w Edmonton wypatrzyła lokalna kanadyjska designerka Kasia Gawlak. I oburzona jej wymową napisała o niej na blogu. Za panią Kasią o reklamie zaczęły pisać lokalne gazety. Za nimi reklamę opisała telewizja. Dziś o Fluid Salon, jak nazywa się salon, piszą już media w USA.

Na salon posypały się oskarżenia o zachęcanie do przemocy domowej. Właściciele salonu, młoda para fryzjerów, bronili się twierdząc, że reklama nie została nigdzie opublikowana i pokazała się jedynie na ich stronach w internecie, na Facebooku i na Twitterze.

"Nie zachęcamy do bicia kogokolwiek, chcieliśmy zrobić kontrowersyjną reklamę i zrobiliśmy ją" - pisali w internecie właściciele Fluid Salon jeszcze kilkanaście dni temu. Od tego czasu zaczęli jednak dostawać pogróżki, a kilka dni temu ktoś pomazał sprayem ich szyby wystawowe podpisując się: "Oto przemoc, która udaje sztukę".

Więcej: http://wyborcza.pl/1,75477,10240000,Reklama__ktora_wzburzyla_Kanade.html#ixzz1XSNADRih

Źródło: Gazeta Wyborcza, www.wyborcza.pl

Inne z kategorii

NIEBIESKI HYDE PARK

NIEBIESKI HYDE PARK

10.11.2023

Chcemy poznać Wasze zdanie. Zapraszamy Was do wyjątkowej akcji, z...

czytaj dalej
Życzenia Świąteczne

Życzenia Świąteczne

07.04.2023

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.