REKLAMA, KTÓRA WZBURZYŁA KANADĘ
Aktualności
Reklamę salonu fryzjerskiego w Edmonton wypatrzyła lokalna kanadyjska designerka Kasia Gawlak. I oburzona jej wymową napisała o niej na blogu. Za panią Kasią o reklamie zaczęły pisać lokalne gazety. Za nimi reklamę opisała telewizja. Dziś o Fluid Salon, jak nazywa się salon, piszą już media w USA.
Na salon posypały się oskarżenia o zachęcanie do przemocy domowej. Właściciele salonu, młoda para fryzjerów, bronili się twierdząc, że reklama nie została nigdzie opublikowana i pokazała się jedynie na ich stronach w internecie, na Facebooku i na Twitterze.
"Nie zachęcamy do bicia kogokolwiek, chcieliśmy zrobić kontrowersyjną reklamę i zrobiliśmy ją" - pisali w internecie właściciele Fluid Salon jeszcze kilkanaście dni temu. Od tego czasu zaczęli jednak dostawać pogróżki, a kilka dni temu ktoś pomazał sprayem ich szyby wystawowe podpisując się: "Oto przemoc, która udaje sztukę".
Więcej: http://wyborcza.pl/1,75477,10240000,Reklama__ktora_wzburzyla_Kanade.html#ixzz1XSNADRih
Inne z kategorii
NIEBIESKI HYDE PARK
10.11.2023
Chcemy poznać Wasze zdanie. Zapraszamy Was do wyjątkowej akcji, z...
czytaj dalej