REKLAMA, KTÓRA WZBURZYŁA KANADĘ

09.09.2011

Reklamę salonu fryzjerskiego w Edmonton wypatrzyła lokalna kanadyjska designerka Kasia Gawlak. I oburzona jej wymową napisała o niej na blogu. Za panią Kasią o reklamie zaczęły pisać lokalne gazety. Za nimi reklamę opisała telewizja. Dziś o Fluid Salon, jak nazywa się salon, piszą już media w USA.

Na salon posypały się oskarżenia o zachęcanie do przemocy domowej. Właściciele salonu, młoda para fryzjerów, bronili się twierdząc, że reklama nie została nigdzie opublikowana i pokazała się jedynie na ich stronach w internecie, na Facebooku i na Twitterze.

"Nie zachęcamy do bicia kogokolwiek, chcieliśmy zrobić kontrowersyjną reklamę i zrobiliśmy ją" - pisali w internecie właściciele Fluid Salon jeszcze kilkanaście dni temu. Od tego czasu zaczęli jednak dostawać pogróżki, a kilka dni temu ktoś pomazał sprayem ich szyby wystawowe podpisując się: "Oto przemoc, która udaje sztukę".

Więcej: http://wyborcza.pl/1,75477,10240000,Reklama__ktora_wzburzyla_Kanade.html#ixzz1XSNADRih

Źródło: Gazeta Wyborcza, www.wyborcza.pl

Inne z kategorii

Platforma 116sos.pl w komunikacji miejskiej w Warszawie

Platforma 116sos.pl w komunikacji miejskiej w Warszawie

09.11.2023

Przypominamy, że Platforma 116sos.pl to wsparcie dla osób w kryzysie emocjonalnym poprzez różne środki...

czytaj dalej
Procedura Niebieskie Karty

Procedura Niebieskie Karty

19.02.2024

W 2023 roku procedura "Niebieskie Karty" została wzbogacona o kilka nowych elementów.

 

...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.