KAMPANIA: DZIECI W KLATKACH CZEKAJĄ NA KLUCZ
Aktualności
Kreacje przedstawiają trzy metalowe klatki o różnych kształtach: alkoholika, prostytutki i ofiary przemocy. W środku każdej z nich siedzi przestraszone dziecko. Słowo „klucz” nabiera tutaj dosłownego znaczenia. Dzieci zamknięte są w „klatkach” społecznych ograniczeń, są skazane na odgrywanie w przyszłości ról osób z tzw. marginesu. Kampania zatytułowana „You´re the key” („To Ty jesteś kluczem”) przypomina, że każdy może je uwolnić i wzywa do tego, by nie pozostawać obojętnym, szczególnie na los dzieci.
Kampania zrealizowana została w grudniu 2011 r. przez agencję Prolam Y&R z Santiago na zlecenie Fundacion Padre Hurtado. Chilijska fundacja, inspirująca się pismami Ojca Alberta Hurtado, działa na rzecz osób z marginalizowanych środowisk, a w szczególności na rzecz dzieci, których możliwości stają się w takich warunkach najbardziej ograniczone.
K.Zawadzka
Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,4109,dzieci_w_klatkach_czekaja_na_klucz
Inne z kategorii
Grupa dla dzieci/młodzieży
24.01.2024
Zapraszamy do udziału w warsztatach umiejętności psychospołecznych. Udział dziecka uwarunkowany jest...
czytaj dalej