O gwałcie trzeba rozmawiać

23.12.2013

Kampania pokazuje, że osoby, które zostały zgwałcone czy są wykorzystywane seksualnie nie muszą radzić sobie ze swoim kłopotem same. Informuje, że można szukać pomocy – na plakacie podany jest numer telefonu zaufania. Akcja została zlecona przez organizację Rape Crisis Centre, a zrealizowała ją agencja reklamowa McCann Blue w Dublinie.

Osoby, które mogą skorzystać z usług Rape Crisis Centre to ofiary gwałtu, osoby wykorzystywane seksualnie i molestowane zarówno w obecnym czasie, jak i w przeszłości. Centrum pomaga ludziom w każdym wieku – dzieciom, kobietom i mężczyznom. Telefon zaufania obsługiwany jest przez wykwalifikowanych psychologów przez 365 dni w roku.

Na stronie internetowej organizacji można przeczytać, że osoby w niej pracujące wiedzą, że pierwszy kontakt z psychologiem wymaga od ofiary gwałtu odwagi i dlatego zapewniają, że każdy potrzebujący pomocy zostanie potraktowany z szacunkiem i godnością.

Organizacja Rape Crisis Centre zajmuje się pomocą ofiarom gwałtu i wykorzystywanym seksualnie na wielu płaszczyznach – oprócz telefonu zaufania organizacja zapewnia np. pomoc prawną.

Katarzyna Łabuś

talking can help

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Niebieska Linia IPZ podpisała porozumienie o współpracy z SGH – razem możemy więcej

Niebieska Linia IPZ podpisała porozumienie o współpracy z SGH – razem możemy więcej

05.07.2024

Naszym celem jest wspólne poszerzanie wiedzy o przemocy domowej i jej skutkach, co pozwoli opracowywać...

czytaj dalej
„Hola Hola” – nowy teledysk DAGADANA we współpracy z Niebieską Linią IPZ

„Hola Hola” – nowy teledysk DAGADANA we współpracy z Niebieską Linią IPZ

28.03.2025

„Hola hola” – to opowieść o rozmowie matki z córką...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.