KAMPANIA SPOŁECZNA: DZIECKO NA WYCIERACZCE

11.02.2010

By więc nimi "potrząsnąć" na wycieraczkach pod drzwiami wejściowymi do mieszkań umieszczono fotografie koszyka z niemowlęciem. Efekt mógł być dla wielu szokujący - kiedy właściciele mieszkań otwierali drzwi widzieli przed sobą leżące niemowlę. Dopiero po odwróceniu obrazka dowiadywali się o przesłaniu akcji - "Każdego roku w Izraelu setki niemowląt zostają porzucone. Możesz im pomóc" ("Every year hundreds of babies are abandoned in Israel. You can help them")

Hibuk Rishon poprzez kampanię próbuje zachęcić do obywatelskiej odpowiedzialności i wsparcia opuszczonych dzieci, które potrzebują do prawidłowego funkcjonowania bliskiego kontaktu z drugim człowiekiem. Kampania ma też cel promocyjny - dąży do powiększenia liczby wolontariuszy – co już jej się udało.

M.Radziejowska

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Pomagamy jak umiemy Kobietom z marką Rossmann

Pomagamy jak umiemy Kobietom z marką Rossmann

19.01.2023

czytaj dalej
Konsekwencje emocjonalne przemocy domowej

Konsekwencje emocjonalne przemocy domowej

04.12.2023

Konsekwencją doświadczenia przemocy jest kryzys emocjonalny. Osoby...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.