KAMPANIA SPOŁECZNA: DZIECKO NA WYCIERACZCE
Aktualności
By więc nimi "potrząsnąć" na wycieraczkach pod drzwiami wejściowymi do mieszkań umieszczono fotografie koszyka z niemowlęciem. Efekt mógł być dla wielu szokujący - kiedy właściciele mieszkań otwierali drzwi widzieli przed sobą leżące niemowlę. Dopiero po odwróceniu obrazka dowiadywali się o przesłaniu akcji - "Każdego roku w Izraelu setki niemowląt zostają porzucone. Możesz im pomóc" ("Every year hundreds of babies are abandoned in Israel. You can help them")
Hibuk Rishon poprzez kampanię próbuje zachęcić do obywatelskiej odpowiedzialności i wsparcia opuszczonych dzieci, które potrzebują do prawidłowego funkcjonowania bliskiego kontaktu z drugim człowiekiem. Kampania ma też cel promocyjny - dąży do powiększenia liczby wolontariuszy – co już jej się udało.
M.Radziejowska
Inne z kategorii
Konsekwencje emocjonalne przemocy domowej
04.12.2023
Konsekwencją doświadczenia przemocy jest kryzys emocjonalny. Osoby...
czytaj dalej