ULICA NIE JEST DLA DZIECI
Aktualności
W tegorocznej akcji Fundację wspiera miesięcznik Elle i Diverse. Na potrzeby kampanii Diverse wyprodukował żelowe bransoletki, które będzie można kupić w jego salonach w całym kraju. Bransoletki dołączone też będą do październikowego wydania Elle. Część dochodu ze sprzedaży czasopisma z bransoletkami zostanie przekazana na rzecz Programu „Dzieci ulicy". Diverse przeznaczy na ten cel 100 tys. złotych. Pieniądze trafią do organizacji, które pomagają dzieciom zaniedbanym, ofiarom przemocy, alkoholizmu czy narkomanii i udzielają im schronienia.
Żelowe bransoletki stały się na całym świecie symbolem zaangażowania w działalność charytatywną. Bransoletki dla dzieci ulicy będą koloru białego, bo kolor ten symbolizuje sprzeciw wobec biedy. Na bransoletce będzie napis „ulica" w wielu językach.
Program „Dzieci ulicy" został zainicjowany w 1998 roku przez belgijską Fundację Króla Baudouina w 10 krajach Europy Środkowej i Wschodniej: w Estonii, Rumunii, Bułgarii, Łotwie, Macedonii, Czechach, Polsce, na Litwie, Węgrzech i Słowacji.
Inne z kategorii
Działalność sieci Ośrodków Pomocy Osobom Pokrzywdzonym Przestępstwem w języku migowym
23.02.2024
Na naszym kanale na YOU Tube osoby niesłyszące znajdą informację...
czytaj dalej