KAMPANIA AI: A CHCIAŁOBY SIĘ POWIEDZIEĆ COŚ INNEGO
Aktualności
Realizowana w październiku 2011 roku kampania za pośrednictwem czterech kreacji przygotowanych przez stambulską agencję Grey dotyka problemu wolności słowa.
Zrealizowane w podobnej konwencji i w identycznej - charakterystycznej dla Amnesty International - tonacji kolorystycznej, prezentują wizerunki kobiety, pracownika, robotnika i więźnia. Przy każdej z postaci znajdują się dwa dymki. Jeden z nich zawiera myśli bohatera, drugi wypowiadane przez niego słowa. Obie kwestie pomimo podobnego brzmienia, niosą ze sobą całkiem inny komunikat.
„For A World Where You Can Speak Your Mind” („O świat, w którym możesz powiedzieć to, co myślisz”) - od 50 lat walczy Amnesty International.K. Stawińska
Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,4001,a_chcialoby_sie_powiedziec_cos_innego
Inne z kategorii
Tylko TAK oznacza zgodę
16.02.2023
Dnia 14.02.2023 w sejmie odbyła się wielka debata poświęcona zmianie definicji zgwałcenia.
... czytaj dalej
Międzynarodowy Dzień Ofiar Przestępstw
22.02.2024
Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ofiar Przestępstw. Reagowanie...
czytaj dalej