MIŁOSNE IGRASZKI CZY GWAŁT?
Aktualności
Reklamy pojawiły się na około 80 billboardach na terenie całego DĂĽsseldorfu, głównie na przystankach autobusowych i stacjach metra. Sytuacje przedstawione na plakatach opowiadały o wydarzeniach, których świadkami każdego dnia bywają zwykli przechodnie i chociaż czasem powinni zareagować, nie robią tego, bo boją się że źle ocenili sytuację. Poszczególne kontrowersje opisane były dodatkowo, wyrazistymi hasłami: “Laughing fit or getting hit?” ("Atak śmiechu czy bójka?"), “Secret lover or thief undercover?” ("Sekretny kochanek czy złodziej w przebraniu?"), “Keys mislaid or a thief´s charade?” ("Zgubione klucze czy złodziejska sztuczka?"), “Playful yelp or a cry for help?” ("Super zabawa czy wzywanie pomocy?"), “Happy couple or violent scuffle?” ("Szczęśliwa para czy akt gwałtu?") - “If in doubt: 110” ("W razie wątpliwości: 110")
Kampania zrealizowana została przez agencję Butter, w czerwcu 2011 roku. Autorką dowcipnych rysunków jest Kordula Roeckenhaus. Kampanię zrealizowano na zlecenie urzędu miejskiego w DĂĽsseldorfie. Jej celem było zwiększenie czujości mieszkanców miasta oraz promocja niemieckiego „telefonu bezpieczeństwa“: 110.
P. Niemyska
Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,4132,milosne_igraszki_czy_gwalt
Inne z kategorii
Rozmawiaj, sięgnij po pomoc
09.12.2023
Dobiega końca kampania 16 dni przeciwko przemocy. W tym roku organizacje na całym świecie koncentrowały...
czytaj dalej
Tylko TAK oznacza zgodę
16.02.2023
Dnia 14.02.2023 w sejmie odbyła się wielka debata poświęcona zmianie definicji zgwałcenia.
... czytaj dalej