PLAKATY, KTÓRE BYŁO WIDAĆ WSZĘDZIE
Aktualności
“Andrea Etienne, 28, was sexually abused as a child, but never received help.” („Andrea Etienne, lat 28, była ofiarą przemocy seksualnej jako dziecko, ale nigdy nie otrzymała pomocy”) – to zdanie wyjaśnia dlaczego życie Andrei jest dziś pełne komplikacji i stanowi punkt wyjścia do realizacji kampanii.
Kampanię prowadziło CARSA - (Niagara Region) Sexual Assault Centre – organizacja non-profit zajmująca się wspieraniem ofiar przemocy seksualnej. W akcję zaangażowano jeszcze dziesięć największych organizacji pomocowych w regionie, walczących z konsekwencjami molestowania seksualnego. Każda z nich w swojej kampanii informacyjnej wykorzystała portret tej samej dziewczyny. W opisach wyjaśniano, że Andrea jest dziś alkoholiczką i narkomanką, bo nikt jej nie pomógł we właściwym momencie. W żółtym kółku, na każdej z kreacji, dodano informację o tym, że dziewczyna jest ofiarą przemocy oraz link do strony z oryginalnym plakatem, na którym można było znaleźć wyjaśnienie całej akcji.
Zgodnie z hasłem kampanii „Sexual abuse. The effects are everywhere you look.” (“Wykorzystywanie seksualne. Jego konsekwencje widać wszędzie.”) wszystkie plakaty prezentowano razem, by unaocznić odbiorcom jak istotne jest zareagowanie i udzielenie pomocy w odpowiednim momencie. Każdy z nich podawał numer infolinii i promował darmową pomoc wybranej organizacji.
Kampanię „Stay tuned” prowadzono w styczniu br., a zrealizowała ją agencja BBDO/NY.
K.Zawadzka
Inne z kategorii
Artykuł w serwisie pacjenci.pl
03.12.2023
W ciągu kampanii “16 dni przeciw przemocy wobec kobiet”...
czytaj dalej
Spektakl w Teatrze Nowym im. Kazimierza Dejmka w Łodzi
09.05.2023
Wspieramy sztukę zaangażowaną w tematy społeczne.
Tym razem obszar najbliższy działalności...
czytaj dalej