USA: Kampania przeciwko przemocy domowej w czasie Super Bowl
Aktualności
Film przygotowano w ramach kampanii "No more" ("Nigdy więcej") prowadzonej przez Joyful Heart Foundation. Będzie on prezentowany w przerwie reklamowej podczas Super Bowl - meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim, przyciągającego przed telewizory tłumy Amerykanów. To pierwsza kampania poświęcona problemowi przemocy domowej, emitowana w tym czasie.
Scenariusz jest oparty na prawdziwej historii. Pracownik telefonu alarmowego zorientował się po tonie głosu dzwoniącej mówiącej o zamówieniu pizzy, że coś jej zagraża i odpowiednio rozmawiając, uzyskał od niej informacje, na podstawie których zdecydował się wysłać na miejsce policję. Okazało się, że kobieta została pobita przez nietrzeźwego partnera.
Źródło: www.kampaniespoleczne.pl
Inne z kategorii
Eksperyment Społeczny
15.05.2023
W 2007 dziennikarze DDTVN przeprowadzili społeczny eksperyment, aby...
czytaj dalej