USA: Kampania przeciwko przemocy domowej w czasie Super Bowl

04.02.2015

Film przygotowano w ramach kampanii "No more" ("Nigdy więcej") prowadzonej przez Joyful Heart Foundation. Będzie on prezentowany w przerwie reklamowej podczas Super Bowl - meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim, przyciągającego przed telewizory tłumy Amerykanów. To pierwsza kampania poświęcona problemowi przemocy domowej, emitowana w tym czasie.

Scenariusz jest oparty na prawdziwej historii. Pracownik telefonu alarmowego zorientował się po tonie głosu dzwoniącej mówiącej o zamówieniu pizzy, że coś jej zagraża i odpowiednio rozmawiając, uzyskał od niej informacje, na podstawie których zdecydował się wysłać na miejsce policję. Okazało się, że kobieta została pobita przez nietrzeźwego partnera.

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Eksperyment Społeczny

15.05.2023

W 2007 dziennikarze DDTVN przeprowadzili społeczny eksperyment, aby...

czytaj dalej
Instytut Psychologii Zdrowia PTP poszukuje pracownika działu kadr i płac.

Instytut Psychologii Zdrowia PTP poszukuje pracownika działu kadr i płac.

23.03.2023

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.