KAMPANIA SPOŁECZNA: DZIECKO NA WYCIERACZCE

11.02.2010

By więc nimi "potrząsnąć" na wycieraczkach pod drzwiami wejściowymi do mieszkań umieszczono fotografie koszyka z niemowlęciem. Efekt mógł być dla wielu szokujący - kiedy właściciele mieszkań otwierali drzwi widzieli przed sobą leżące niemowlę. Dopiero po odwróceniu obrazka dowiadywali się o przesłaniu akcji - "Każdego roku w Izraelu setki niemowląt zostają porzucone. Możesz im pomóc" ("Every year hundreds of babies are abandoned in Israel. You can help them")

Hibuk Rishon poprzez kampanię próbuje zachęcić do obywatelskiej odpowiedzialności i wsparcia opuszczonych dzieci, które potrzebują do prawidłowego funkcjonowania bliskiego kontaktu z drugim człowiekiem. Kampania ma też cel promocyjny - dąży do powiększenia liczby wolontariuszy – co już jej się udało.

M.Radziejowska

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Międzynarodowy Dzień Ofiar Przestępstw

22.02.2024

Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ofiar Przestępstw. Reagowanie...

czytaj dalej
Przemoc ekonomiczna- czy umiesz ją rozpoznać?

Przemoc ekonomiczna- czy umiesz ją rozpoznać?

06.12.2023

Przemoc ekonomiczna, to jedna z rzadziej rozpoznawanych społecznie...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.