ULICA NIE JEST DLA DZIECI
Aktualności
W tegorocznej akcji Fundację wspiera miesięcznik Elle i Diverse. Na potrzeby kampanii Diverse wyprodukował żelowe bransoletki, które będzie można kupić w jego salonach w całym kraju. Bransoletki dołączone też będą do październikowego wydania Elle. Część dochodu ze sprzedaży czasopisma z bransoletkami zostanie przekazana na rzecz Programu „Dzieci ulicy". Diverse przeznaczy na ten cel 100 tys. złotych. Pieniądze trafią do organizacji, które pomagają dzieciom zaniedbanym, ofiarom przemocy, alkoholizmu czy narkomanii i udzielają im schronienia.
Żelowe bransoletki stały się na całym świecie symbolem zaangażowania w działalność charytatywną. Bransoletki dla dzieci ulicy będą koloru białego, bo kolor ten symbolizuje sprzeciw wobec biedy. Na bransoletce będzie napis „ulica" w wielu językach.
Program „Dzieci ulicy" został zainicjowany w 1998 roku przez belgijską Fundację Króla Baudouina w 10 krajach Europy Środkowej i Wschodniej: w Estonii, Rumunii, Bułgarii, Łotwie, Macedonii, Czechach, Polsce, na Litwie, Węgrzech i Słowacji.
Inne z kategorii
Daniel Przygoda powołany do Zespołu Monitorującego do spraw Przeciwdziałania Przemocy Domowej
09.01.2024
Z dumą informujemy, że nasz prawnik Daniel Przygoda został powołany do Zespołu Monitorującego do...
czytaj dalej
Książka Przeciwdziałanie przemocy domowej - analiza zmian
14.07.2023
Miło nam poinformować, że nasz wieloletni współpracownik Grzegorz...
czytaj dalej