20 SEKUND Z PEDOFILEM - KAMPANIA Z USA
Aktualności
Kampania ma na celu zaostrzenie uwagi rodziców. „It’s not easy to identify a pedophile. You’ve just spent 20 seconds with one” (Nie jest łatwo zidentyfikować pedofila. Właśnie spędziliście z nim 20 sekund) – mówi ciepłym głosem mężczyzna budujący kolorową rakietę.
Co ciekawe, bohater spotu jest prawdziwą postacią. Jeden dzień zajęło nakręcenie spotu w zakładzie karnym w Canon City, gdzie przestępca odsiaduje wyrok.
Kampania reklamowa ma uczyć rodziców jak uchronić dzieci przed molestowaniem. Organizacja Blue Sky Bridge zajmuje się pomocą dzieciom wykorzystywanym seksualnie.
Anna Pieczykolan
Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,2370,20_sekund_z_pedofilem
Inne z kategorii

Wsparcie dla osób pokrzywdzonych przestępstwem w Ośrodkach Funduszu Sprawiedliwości
21.02.2024
Obecnie w całej Polsce działa 305 miejsc świadczenia pomocy finansowych...
czytaj dalej
PODCAST || Tzw. pigułka gwałtu – jak reagować, gdy doświadczysz odurzenia lub jesteś jego świadkiem?
13.05.2025
▪️Czym tak naprawdę jest tzw. „pigułka gwałtu"?▪️Co powinno wzbudzić twój niepokój np. w klubie...
czytaj dalej