20 SEKUND Z PEDOFILEM - KAMPANIA Z USA

13.07.2012

Kampania ma na celu zaostrzenie uwagi rodziców. „It’s not easy to identify a pedophile. You’ve just spent 20 seconds with one” (Nie jest łatwo zidentyfikować pedofila. Właśnie spędziliście z nim 20 sekund) – mówi ciepłym głosem mężczyzna budujący kolorową rakietę.

Co ciekawe, bohater spotu jest prawdziwą postacią. Jeden dzień zajęło nakręcenie spotu w zakładzie karnym w Canon City, gdzie przestępca odsiaduje wyrok.

Kampania reklamowa ma uczyć rodziców jak uchronić dzieci przed molestowaniem. Organizacja Blue Sky Bridge zajmuje się pomocą dzieciom wykorzystywanym seksualnie.

Anna Pieczykolan

Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,2370,20_sekund_z_pedofilem

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Wsparcie dla osób pokrzywdzonych przestępstwem w Ośrodkach Funduszu Sprawiedliwości

Wsparcie dla osób pokrzywdzonych przestępstwem w Ośrodkach Funduszu Sprawiedliwości

21.02.2024

Obecnie w całej Polsce działa 305 miejsc świadczenia pomocy finansowych...

czytaj dalej
PODCAST || Tzw. pigułka gwałtu – jak reagować, gdy doświadczysz odurzenia lub jesteś jego świadkiem?

PODCAST || Tzw. pigułka gwałtu – jak reagować, gdy doświadczysz odurzenia lub jesteś jego świadkiem?

13.05.2025

▪️Czym tak naprawdę jest tzw. „pigułka gwałtu"?▪️Co powinno wzbudzić twój niepokój np. w klubie...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.