BĘDZIE JĄ KOCHAŁ, CHYBA, ŻE ONA ZBRZYDNIE ALBO SIĘ ZESTARZEJE

20.07.2012

- Jak pokazują badania wykonane przez Grupę IQS, młodzi Polacy mają dziś z „małżeństwem na całe życie” więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza.- opowiada Paweł Woliński Prezes Fundacji Mamy i Taty.

- Co gorsza, badani deklarują, że już na etapie zakochania mają wątpliwości i brak wiary w powodzenie relacji na dłuższą metę. Boją sie utraty atrakcyjności partnera, chorób, nawet utraty pracy czy zwykłej nudy w związku – dodaje Malina Wieczorek, Dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację i produkcję kampanii.

Jednocześnie z badań wynika, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyle samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Twórcy kampanii chcą pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość oraz przypomnieć, że warto o nie dbać, aby dawały szczęście jak najdłużej. Główny przekaz kampanii to: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

Kampania będzie emitowana w telewizjach (TVP, sieć TVN, sieć CYFRA+, Tele5, Polonia1, MTV, Viva, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, AXN, AXN Scifi, AXN Crime, Regionalna Telewizja Opolska), sieci kin Cinema City, na 337 ekranach plazmowych sieci Benefit Multimedia, w radio oraz na 400 citylightach (AMS) na terenie całej Polski. Partnerzy mediowi uczestniczą w kampanii pro bono. Wsparciem kampanii będą działania PR oraz strona www i strona na Facebooku, ,gdzie prezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.

Film w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukowało studio Black Rabbit. Za działania internetowe odpowiada Agencja EURA7.

Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,2379,bedzie_ja_kochal_chyba_ze_ona_zbrzydnie_albo_sie_zestarzeje

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Nowe logo i nazwa – przyszedł czas na zmiany!

Nowe logo i nazwa – przyszedł czas na zmiany!

27.04.2024

Niemal 30 lat istnienia, setki osób zaangażowanych w działalność i tysiące tych, którym udało...

czytaj dalej
Poszukujemy osoby do pierwszego kontaktu i obsługi sekretariatu

Poszukujemy osoby do pierwszego kontaktu i obsługi sekretariatu

02.12.2024

Jeżeli chcesz wspierać osoby pokrzywdzone przemocą domową i innymi...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.