KTÓRE MIEJSCA SĄ NAJBARDZIEJ STOŁECZNE-SPOŁECZNE?

31.12.2010

Celem plebiscytu jest wyróżnienie miejsc, w których mieszkańcy stolicy czują się dobrze, „w których z mieszkańców miasta zmieniają się w warszawiaków” – stołeczną społeczność, która wspiera społeczników w realizowaniu przedsięwzięć.

Internetowe referendum ma nie tylko wyróżniać „Stołeczne-społeczne” miejsca w Warszawie, ale również stać się przyczynkiem do dyskusji: co w kształtowaniu przestrzeni miasta jest społecznie pożądane i co ma się w niej dziać.

Pierwszy etap akcji polega na zgłaszaniu kandydatur miejsc „Stołecznie-społecznych”. Informacje o wyjątkowych miejscach może przesyłać każdy zainteresowany na adres plebiscyt@stoleczne-spoleczne.pl. W treści wiadomości należy podać nazwę miejsca oraz w kilku zdaniach uzasadnić nominację, a także, jeśli to możliwe, podać jego adres i/lub link do strony www. Autorzy najciekawszych zgłoszeń oraz uzasadnień zostaną nagrodzenia warszawskimi gadżetami.

Plebiscyt nie ma sztywnej formuły. Mogą do niego być zgłaszane miejsca kultury, sztuki, wiedzy – a więc m.in. galerie, tetry, kina studyjne, muzea; przyjazne NGO-sowcom, a także restauracje czy też miejsca na wolnym powietrzu.

Od 19 stycznia na stronie http://www.warszawa.ngo.pl/ rozpocznie się II faza plebiscytu, w którym internauci będą mogli głosować na uprzednio zgłoszone miejsca. Plebiscyt potrwa do 17 lutego 2011 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi 20 lutego 2011 roku.

M. Czerepak

Źródło: http://www.kampaniespoleczne.pl/, http://www.warszawa.ngo.pl/

Inne z kategorii

Poszukujemy osoby do pierwszego kontaktu i obsługi sekretariatu

Poszukujemy osoby do pierwszego kontaktu i obsługi sekretariatu

02.12.2024

Jeżeli chcesz wspierać osoby pokrzywdzone przemocą domową i innymi...

czytaj dalej
Konferencja z okazji 30-lecia Niebieskiej Linii IPZ – 26 marca 2025

Konferencja z okazji 30-lecia Niebieskiej Linii IPZ – 26 marca 2025

28.02.2025

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.