WYSTAWA KAMPANII KOCHAM. NIE BIJĘ

18.09.2006

Ta kampania ma być inna niż dotychczas prezentowane w Polsce. Zwykle na billboardachumieszczano zdjęcia małych modeli ucharakteryzowanych na ofiary przemocy. AnnaSobiak chce pokazać prawdziwe szczęśliwe dzieci i ich rodziców. Dwa miesiące temu nałamach "Gazety" zwróciła się więc z apelem do matek i ojców: - Jeśli zależy wam naszczęściu dzieci i serce wam pęka, gdy słyszycie w mediach kolejną informację opobiciu malucha, przyślijcie pogodne zdjęcia waszych rodzin. Najpierw będziewystawa. Później, gdy znajdę sponsora, ogólnopolska kampania billboardowa.

Na apel odpowiedziało przeszło 50 matek i ojców. Z setek fotografii, które trafiłydo Anny Sobiak, na wystawę wybrano 36. W trudnym wyborze pomogli młodej matcepracownicy Agencji Reklamowej Yapan, która jest współorganizatorem kampanii.

Znalazł się także sponsor.

- Podchodzę do wychowania mojego synka dokładnie tak jak pani Anna. Nigdy go nieuderzyłem i nie uderzę - mówi Konrad Wojterkowski, prezydent MCSI Group, któryponiesie większość kosztów kampanii. - Dziecku trzeba dawać całego siebie i otaczaćje miłością. Autorytetu nie wyrabia się przemocą.

- Gdy widzę, jak jakaś matka bije dziecko na ulicy, jestem zazwyczaj jedyną osobą,która reaguje. Traktowana jestem przy tym jak wariatka. Obojętność dorosłych wobecprzemocy skierowanej w najmłodszych jest przerażająca - mówi Ewa Szumilewicz, któranadesłała swoje zdjęcia. - Zrobię wszystko, by nigdy nie uderzyć moich dzieci.

Agnieszka i Tadeusz Dawidowscy to rodzice prawie trzyletniej Marty.

- Jeszcze przed urodzeniem córki postanowiliśmy, że nie będzie klapsów w wychowaniu.Od pierwszych chwil życia dziecka mamy przecież wpływ na to, jakim będzie onopóźniej człowiekiem - opowiadają Dawidowscy. - Musi ono czuć się bezpiecznie i żyć wpewności, że ze strony rodziców żadna krzywda go nie spotka. Wystarczy konsekwentniewyznaczać granice, brak klapsa nie oznacza przecież przyzwolenia na wszystko.

Z Sopotu wystawa trafi do Centrum Handlowego Manhattan w Gdańsku. Będzie tam więcejzdjęć (chętni wciąż mogą nadsyłać swoje na adres https://www.swps.edu.pl/mailst/src/compose.php?send_to=kocham.niebije%40gazeta.pl,przysłanie jest jednoznaczne ze zgodą na rozpowszechnianie wizerunku). Na jesieniwybrane rodziny staną się twarzami billboardowej części kampanii "Kocham. Nie biję"w całej Polsce. Głównym sponsorem kampanii jest firma MCSI Group. Cityboard Mediaużyczy swoich miejsc na billboardy.

Inne z kategorii

Grupa dla dzieci/młodzieży- wolne miejsca

Grupa dla dzieci/młodzieży- wolne miejsca

06.02.2024

Cały czas można dołączyć...

czytaj dalej
Zostań KONSULTANTEM(-TKĄ) w poradni telefonicznej 116 123

Zostań KONSULTANTEM(-TKĄ) w poradni telefonicznej 116 123

22.11.2024

Niebieska Linia IPZ poszukuje:

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.