ZŁO W MODZIE
Aktualności
Kampanię zainicjowano na okoliczność odbywającego się w marcu Tygodnia Mody w Paryżu. Na umieszczonych w paryskim metrze billboardach zostało wykorzystane podwójne znaczenie słowa "modny" - jako "będący na topie w modzie", ale i po prostu "popularny". Kampania miała przypomnieć o tym, że pewne szkodliwe zjawiska są zbyt częste.
W skład kampanii pierwotnie miał wchodzić jeszcze jeden plakat, piętnujący brutalność policji, który przedstawiał policjantów obezwładniających demonstranta. Na jego umieszczenie nie zgodziły się jednak władze Paryża, tłumacząc, że mogłoby to pogłębić negatywne nastawienie do służb porządkowych.
Kreację przygotowała pro bono agencja TBWAParis, a zdjęcia wykonał fotograf mody Dmitri Daniloff.
A. Postek
Inne z kategorii
Nieoczywiste oznaki cierpienia – jak rozpoznać, że dziecko doznaje przemocy? [PODCAST]
30.06.2024
23.04.2024 o godzinie 18:00 odbył się webinar...
czytaj dalej
Międzynarodowy Dzień Ofiar Przestępstw
22.02.2024
Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ofiar Przestępstw. Reagowanie...
czytaj dalej

