KAMPANIA: DZIEWCZYNKA Z WYPRZEDAŻY
Aktualności
Kliknięcie na dziewczynkę kieruje odbiorcę do kolejnego filmu, który wszystko wyjaśnia. Spot z Sharon został przygotowany w ramach kampanii pt. "Sharon´s Sale" („Wyprzedaż Sharon”), która ma na celu przekonać internautów by przeciwstawili się handlowi dziećmi. W drugim filmie Rob Morris, przedstawiciel organizacji Love146, inicjatora kampanii, opowiada o szokujących doświadczeniach z podróży do Azji, gdzie widział dziewczynki wystawione na sprzedaż. Zamiast imienia każda z nich miała swój numer. Na cześć jednej z małych niewolnic, która nosiła numer 146, grupa przyjaciół nazwała swoją organizację Love146. Kampania została wykonana przez izraelskich twórców: Jessikę Kalbermann i Orela Bitana.
Jak podaje Love146, statystycznie co minutę sprzedaje się na świecie dwoje dzieci.
Spot kończy jego przesłanie: "There is a child out there that needs you to be his voice, her scream. They are slaves, you are free to speak out, to tweet, to share, to say no! To mail, blog, to stand up, to text, to send, to spread the word, to help end child sex slavery & exploitation". ("Gdzieś tam jest dziecko, które potrzebuje byś był jego głosem, jej krzykiem. Te dzieci są niewolnikami, a tobie wolno mówić, tweetować, dzielić się, sprzeciwiać. Możesz mailować, blogować, reagować, napisać sms, wysłać go, szerzyć informacje, by pomóc skończyć z dziecięcym seks niewolnictwem i wyzyskiem.")
A. Pisarek
Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,1751,dziewczynka_z_wyprzedazy
Inne z kategorii

Zostań KONSULTANTEM(-TKĄ) na czacie w całodobowej Poradni On-Line 116sos.pl
19.12.2024
REKRUTACJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA
Niebieska...
czytaj dalej
Działalność sieci Ośrodków Pomocy Osobom Pokrzywdzonym Przestępstwem w języku migowym
23.02.2024
Na naszym kanale na YOU Tube osoby niesłyszące znajdą informację...
czytaj dalej