KAMPANIA "ZOBACZ - USŁYSZ - POWIEDZ" DOCENIONA PRZEZ MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAMY
Aktualności
W kwietniu 2008 roku nastąpiło rozstrzygnięcie pierwszej edycji konkursu. Brazową nagrodę otrzymał plakat "Panda" - element kampanii społecznej "Zobacz - Usłysz – Powiedz" przygotowanej non-profit przez agencję DDB dla Fundacji Dzieci Niczyje. Autorami zwycięskiego layoutu są Maciek Waligóra i Filip Berendt z DDB Warszawa. „Zobacz – Usłysz – Powiedz” składa się z 3 plakatów (Panda, Mumia, Indianin) pokazujących dzieci w przebraniach maskujących ślady pobicia - przemocy domowej. Kampania odbyła się w 2007 roku pod hasłem "Rodzice, którzy biją dzieci starają się to ukryć".
Autorom gratulujemy!
Więcej informacji na temat kampanii oraz layouty plakatów dostępne są na stronie: http://www.fdn.pl/strona.php?p=106.
Inne z kategorii
Coś więcej niż rozmowa. Praca z krzesłami jako rozszerzenie profesjonalnego warsztatu psychoterapeuty (4/141/2022)
14.01.2025
Przemysław Mućko
Zdarza się, że dla niektórych osób...
czytaj dalej
Terapia par i rodzin w sytuacji przemocy (4/117/2018)
25.04.2025
Terapia rodzinna w sytuacji przemocy to interesujący, ale kontrowersyjny temat.
czytaj dalej

