KAMPANIA "ZOBACZ - USŁYSZ - POWIEDZ" DOCENIONA PRZEZ MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAMY

25.04.2008

W kwietniu 2008 roku nastąpiło rozstrzygnięcie pierwszej edycji konkursu. Brazową nagrodę otrzymał plakat "Panda" - element kampanii społecznej "Zobacz - Usłysz – Powiedz" przygotowanej non-profit przez agencję DDB dla Fundacji Dzieci Niczyje. Autorami zwycięskiego  layoutu są Maciek Waligóra i Filip Berendt z DDB Warszawa. „Zobacz – Usłysz – Powiedz” składa się z 3 plakatów (Panda, Mumia, Indianin) pokazujących dzieci w przebraniach maskujących ślady pobicia - przemocy domowej. Kampania odbyła się w 2007 roku pod hasłem "Rodzice, którzy biją dzieci starają się to ukryć".

Autorom gratulujemy!

Więcej informacji na temat kampanii oraz layouty plakatów dostępne są na stronie: http://www.fdn.pl/strona.php?p=106.

Źródło: www.fdn.pl

Inne z kategorii

Coś więcej niż rozmowa. Praca z krzesłami jako rozszerzenie profesjonalnego warsztatu psychoterapeuty (4/141/2022)

Coś więcej niż rozmowa. Praca z krzesłami jako rozszerzenie profesjonalnego warsztatu psychoterapeuty (4/141/2022)

14.01.2025

Przemysław Mućko

Zdarza się, że dla niektórych osób...

czytaj dalej
Terapia par i rodzin w sytuacji przemocy (4/117/2018)

Terapia par i rodzin w sytuacji przemocy (4/117/2018)

25.04.2025

 

Terapia rodzinna w sytuacji przemocy to interesujący, ale kontrowersyjny temat.

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.