MIŁOSNE IGRASZKI CZY GWAŁT?

10.02.2012

Reklamy pojawiły się na około 80 billboardach na terenie całego DĂĽsseldorfu, głównie na przystankach autobusowych i stacjach metra. Sytuacje przedstawione na plakatach opowiadały o wydarzeniach, których świadkami każdego dnia bywają zwykli przechodnie i chociaż czasem powinni zareagować, nie robią tego, bo boją się że źle ocenili sytuację. Poszczególne kontrowersje opisane były dodatkowo, wyrazistymi hasłami: “Laughing fit or getting hit?” ("Atak śmiechu czy bójka?"), “Secret lover or thief undercover?” ("Sekretny kochanek czy złodziej w przebraniu?"), “Keys mislaid or a thief´s charade?” ("Zgubione klucze czy złodziejska sztuczka?"), “Playful yelp or a cry for help?” ("Super zabawa czy wzywanie pomocy?"), “Happy couple or violent scuffle?” ("Szczęśliwa para czy akt gwałtu?") - “If in doubt: 110” ("W razie wątpliwości: 110")

Kampania zrealizowana została przez agencję Butter, w czerwcu 2011 roku. Autorką dowcipnych rysunków jest Kordula Roeckenhaus. Kampanię zrealizowano na zlecenie urzędu miejskiego w DĂĽsseldorfie. Jej celem było zwiększenie czujości mieszkanców miasta oraz promocja niemieckiego „telefonu bezpieczeństwa“: 110.

P. Niemyska

Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,4132,milosne_igraszki_czy_gwalt

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Świadkowie i rodzina ofiar przestępstw

11.05.2023

Poruszeni tragiczną śmiercią Kamila przypominamy jak ważną rolę w przeciwdziałaniu przemocy pełni...

czytaj dalej
flaga Europy

Parlament Europejski zagłosował w Strasburgu za przystąpieniem Unii Europejskiej do Konwencji Stambulskiej

21.06.2023

Parlament Europejski zagłosował w Strasburgu za przystąpieniem Unii Europejskiej do Konwencji stambulskiej...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.