Zawieszenie stacjonarnej działalności Punktów Nieodpłatnej Pomocy Prawnej i Punktów Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego oraz uruchomienie telefonicznych i mailowych porad prawnych
Aktualności
W celu uzyskania nieodpłatnej porady telefonicznej lub mailowej, należy przesłać skan lub zdjęcie prawidłowo wypełnionego oraz podpisanego oświadczenia wraz z wnioskiem o udzielenie porady na odległość na adres mailowy wybranego punktu. Szczegółowy wykaz adresów punktów oraz wzór wniosku można pobrać ze strony https://www.um.warszawa.pl/nieodplatnapomocprawna.
Osoby ubiegające się poradę prawną/obywatelską, które nie posiadają dostępu do internetu lub też z innych, uzasadnionych przyczyn nie mogą wysłać wskazanej dokumentacji na adres punktu, proszone są o kontakt pod nr. 19115, gdzie konsultant poprosi je o podanie imienia, nazwiska oraz numeru telefonu. Pod wskazany numer zadzwoni osoba i przyjmie ustnie złożony wniosek o uzyskanie nieodpłatnej, telefonicznej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego wraz z oświadczeniem.
Pliki do pobrania
Inne z kategorii

Zostań KONSULTANTEM(-TKĄ) na czacie w całodobowej Poradni On-Line 116sos.pl
19.12.2024
REKRUTACJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA
Niebieska...
czytaj dalej
Nowe logo i nazwa – przyszedł czas na zmiany!
27.04.2024
Niemal 30 lat istnienia, setki osób zaangażowanych w działalność i tysiące tych, którym udało...
czytaj dalej