Renata Durda w rozmowie dla INFOR PL

28.01.2021

Logotyp NL 25 I maly

Dla "Niebieskiej Linii" rok 2020 był bardzo trudny. Mieliśmy największą liczbę zgłoszeń od 25 lat. Teraz trudność polegała na tym, że wiele służb nie działało w tym czasie – mówi w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl) Renata Durda, kierowniczka "Niebieskiej Linii IPZ. 

Renata Durda zauważa również, że najczęściej osoby miały trudności we wzywaniu policji na interwencję czy w kontakcie z ośrodkami pomocy społecznej i grupami roboczymi w procedurze Niebieska karta. Ale trudna sytuacja dotyczyła także dzieci. Zapraszamy do wysłuchania całego podcastu na stronie https://tiny.pl/r19p4

Inne z kategorii

116sos.pl – planowane prace techniczne [18.07.2024]

116sos.pl – planowane prace techniczne [18.07.2024]

17.07.2024

Uwaga 

W związku z planowanymi pracami technicznymi, w dniu 18.07.2024 mogą wystąpić chwilowe...

czytaj dalej
PODCAST || Tzw. pigułka gwałtu – jak reagować, gdy doświadczysz odurzenia lub jesteś jego świadkiem?

PODCAST || Tzw. pigułka gwałtu – jak reagować, gdy doświadczysz odurzenia lub jesteś jego świadkiem?

13.05.2025

▪️Czym tak naprawdę jest tzw. „pigułka gwałtu"?▪️Co powinno wzbudzić twój niepokój np. w klubie...

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.