KAMPANIA UNICEF: ZABAWA W CHOWANEGO PRZED RODZICEM

17.08.2012

Kampania, której nadawcą jest UNICEF, stanowi głos przeciwko stosowaniu przemocy fizycznej i psychicznej wobec dzieci. Hasło oddaje słowami dziecięcy dramat „There are children who play to be invisible” (Istnieją dzieci, które bawią się w bycie niewidzialnymi). Słowa te można odczytać nie tylko jako przesłanie, że przemoc w stosunku do dzieci pozbawia ich radości płynącej z okresu dzieciństwa, lecz przede wszystkim narusza ich osobową tożsamość, wzbudzając w nich pragnienie nieistnienia.

Film został zrealizowany przez agencję Ogilvy & Mather z Chile. Siła kreacji opiera się na zaskoczeniu odbiorcy. Kampania zdobyła srebrną statuetkę w kategorii „Film” na festiwalu CLIO Awards w tym roku.

Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,2406,zabawa_w_chowanego_przed_rodzicem

Ewa Witkowska

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Inne z kategorii

Niebieska Linia IPZ podpisała porozumienie o współpracy z SGH – razem możemy więcej

Niebieska Linia IPZ podpisała porozumienie o współpracy z SGH – razem możemy więcej

05.07.2024

Naszym celem jest wspólne poszerzanie wiedzy o przemocy domowej i jej skutkach, co pozwoli opracowywać...

czytaj dalej
Zostań KONSULTANTEM(-TKĄ) w poradni telefonicznej 116 123

Zostań KONSULTANTEM(-TKĄ) w poradni telefonicznej 116 123

22.11.2024

Niebieska Linia IPZ poszukuje:

czytaj dalej

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.