KAMPANIA UNICEF: ZABAWA W CHOWANEGO PRZED RODZICEM
Aktualności
Kampania, której nadawcą jest UNICEF, stanowi głos przeciwko stosowaniu przemocy fizycznej i psychicznej wobec dzieci. Hasło oddaje słowami dziecięcy dramat „There are children who play to be invisible” (Istnieją dzieci, które bawią się w bycie niewidzialnymi). Słowa te można odczytać nie tylko jako przesłanie, że przemoc w stosunku do dzieci pozbawia ich radości płynącej z okresu dzieciństwa, lecz przede wszystkim narusza ich osobową tożsamość, wzbudzając w nich pragnienie nieistnienia.
Film został zrealizowany przez agencję Ogilvy & Mather z Chile. Siła kreacji opiera się na zaskoczeniu odbiorcy. Kampania zdobyła srebrną statuetkę w kategorii „Film” na festiwalu CLIO Awards w tym roku.
Więcej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,2406,zabawa_w_chowanego_przed_rodzicem
Ewa Witkowska
Inne z kategorii

Świadek w postępowaniu karnym
20.02.2024
Osoby pokrzywdzone przestępstwem często potrzebują wsparcia specjalistycznego,...
czytaj dalej![Nieoczywiste oznaki cierpienia – jak rozpoznać, że dziecko doznaje przemocy? [PODCAST]](/_cache/news/420-290/crop/Copy-of-spotkanie-edukacyjne-Facebook-Post-24.jpg)
Nieoczywiste oznaki cierpienia – jak rozpoznać, że dziecko doznaje przemocy? [PODCAST]
30.06.2024
23.04.2024 o godzinie 18:00 odbył się webinar...
czytaj dalej